15.11.2016

O pewnej kwiaciarce...


***

Pisałam już TU kiedyś o niesamowitych spotkaniach, cudownych przypadkach i wspaniałych znajomościach. Otóż historia Lid(G)ii i Bajkoszycia toczy się dalej: ta cudowna kobieta wydaje właśnie książkę! Prawdziwą, cudownie pachnącą, przepełnioną symbolami powieść, która będąc historią o miłości i wojnie mówi wiele o przebaczeniu, o przeszłości miasta w którym mimo swojej natury włóczęgi postanowiła zamieszkać - mojego miasta.

Czuję się zaszczycona że to właśnie mnie poprosiła abym wcieliła się w rolę jednej z bohaterek powieści i pojawiła na jej okładce!
Premiera książki na dniach, i już teraz jest mi niezmiernie miło zaprosić mieszkańców Będzina i okolic na jedyne w swoim rodzaju spotkanie autorskie (również z autorką okładki!:)) które odbędzie się w Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Stefana Żeromskiego już 1. grudnia o godzinie 17.00.
Oczywiście nie mogłam zmarnować potencjału drzemiącego w Grażynie... i tak powstała nowa Bajka! Z własnym błękitnym rowerem, kapeluszem i marzycielskim wyrazem twarzy zdobi teraz półkę Autorki. TU możecie ją obejrzeć:)

Zostawiam Was z sesją okładkową i serdecznie zapraszam do przeczytania "Strachów" Lidii Stefek. Książka dostępna u Autorki i w wydawnictwie e-bookowo.




















***

2 komentarze:

  1. Niezmiennie podziwiam klimat twojego bloga. Sesja w Będzinie?
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. You look amazing! Love the color match :) Obsessed with your look <3
    http://www.pickedresses.com/toronto-prom-dresses-c_45/

    OdpowiedzUsuń