10.09.2010

hello, Jackie O.



No i poległam. Trencz, który widziałam już na setkach osób wisi w mojej szafie. Czuję się idiotycznie nosząc coś-nie-z-lumpa, ale czuję się w nim jak gwiazda, a uczucie to potęguje jeszcze aura mojego miasta. W zestawie z niby ray-banami (ha, one są z lumpa!) przejadł się już chyba wszystkim ale ja zawsze marzyłam żeby tak się ubrać. Czyli... Audrey, idziemy na śniadanie!



Eng. And so I have failed. Not only have I seen over a hundred people wearing it, but also I feel awkward wearing a non-secondhand piece of clothing. Nevertheless I feel like some celebrity while wearing it, especially while crossing the streets of my small, dirty town. As it comes to the fake ray bans the whole outfit is a commonplace, but taking into consideration my dream of wearing a set like this, I'm so happy! So.. Audrey, let's have breakfast!






trencz: H&M
reszta: lump.

14 komentarzy:

  1. swietna stylizacja! uwielbiam takie ogromne torebki :D
    masz super fryzurkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Boski trencz, uwielbiam takie proste ubranka!

    OdpowiedzUsuń
  3. trencz jest rewelacyjny i supermodny w tym sezonie

    OdpowiedzUsuń
  4. eliksirr - właśnie. jeszcze nigdy nie miałam takiej rzeczy w której by chodziło pół województwa, stąd dziwne samopoczucie.

    a trencz serdecznie dziękuje za wszystkie komplementy. z wrażenia aż się pomarszczył;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się bardzo podoba. Akurat trencz to taka rzecz, która moim zdaniem jest bardzo uniwersalna i warto w nią zainwestować ;) Bardzo dobrze zrobiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw i piękny trecz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny trencz. Kiedyś umknęła mi niesamowita przecena na podobny, do dzisiaj żałuję:)
    P.S. Klepię Cię, warunkiem zabawy jest podanie na blogu 10 rzeczy, które lubisz i klepnięcie kolejnych 10 osób;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny strój, taki kobiecy i w ogóle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi się nie przejadły trencze, wręcz przeciwnie bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pomimo tego, ze z klasyka troche walcze, to w takim trenczu chetnie bym pochodzila

    OdpowiedzUsuń